Zapraszam na naklejkowe Candy do 4 Listopada

Zapraszam wszystkich do Candy !!!!




Jak już pisałam jakiś czas temu na moim drugim blogu http://oskarija.blogspot.com/
Chciałabym Was wszystkich zaprosić do naklejkowego rozdania!! W ankiecie którą robiłam wygrały naklejki do pokoju dziecięcego. Co mam dla Was??

1. Naklejki  ścienne Kubuś Puchatek
rozmiar arkusza 70cm x 50cm



2. Dwie nagrody za drugie miejsce do wyboru dla chłopca lub dziewczynki  naklejki 3D
rozmiar arkusza 33cm x 26cm






















Na czym będzie polegało losowanie?
Każdy ma szansę na zdobycie kilku losów ( im więcej losów tym większe prawdopodobieństwo ,  że wygrasz nawet 2 nagrody  ) o tym napiszę niżej.
Losować będę ja lub mój synek w zależności od tego jaki mój mały szkrab będzie miał humorek.  Wyniki postaram się ogłosić jak najszybciej po zakończeniu , najpóźniej do 3 dni .  Nagrody zostały ufundowane przeze mnie. Rozdanie będzie trwało równocześnie na obu moich blogach , możesz się zgłosić tylko raz .




Zasady
1. Rozdanie jest skierowane do osób mieszkających na terenie Polski.
2. Zgłoszenia chęci wzięcia w candy  w postaci komentarza pod postem na blogach  ( 1 los )
http://sciana-jak-marzenie.blogspot.com/ lub http://oskarija.blogspot.com/
3. Umieścić podlinkowany baner na swoim blogu ( 1 los )
4. Umieścić informację o rozdaniu  w postaci posta na swoim bogu  ( 1 los )
5. Dołączyć do grona obserwatorów bloga http://sciana-jak-marzenie.blogspot.com/ ( 1 los )
6. Dołączyć do grona obserwatorów bloga http://oskarija.blogspot.com/ ( 1 los )
7. Rozwinąć zdanie  " ściany w mieszkaniu moich marzeń .... " ( 1 los )
8. Wszystkie te warunki nie są obowiązkowe , wystarczy spełnić jeden ( by otrzymać jeden los )
Jednak pamiętaj im więcej losów Tym większa szansa na zgarnięcie nagród.
9. W razie wylosowania 2 nagrody . Proszę napisać czy wybierasz naklejki dla chłopca czy dziewczynki.
10. wypełnij mini ankietę , która ułatwi mi sprawdzić ile kto ma losów .
11. Rozdanie trwa do 04 / 11 / 2012 do godziny 00:00



          baner : (tak lub nie )
          post : (tak lub nie )
          obserwuję bloga nr 1: ( tak lub nie )
          obserwuję bloga nr 2 : ( tak lub nie )
          nagroda nr 2 : ( chłopiec lub dziewczynka )
          Ściany w mieszkaniu moich marzeń ...... 



          







12 komentarzy:

  1. Super nagrody :) Jasne, że biorę udział :D Mój bratanek (lub ja ;p ) będziemy mieli niezły ubaw hehe
    1.baner-nie
    post-nie
    obserwuję bloga nr1- tak
    -||- nr2- tak
    nagroda nr 2- chłopiec
    Sciany w mieszkaniu moich marzeń powinny być gładkie, równo pomalowane [ jeśli o to chodzi ;p ] kolory powinny być dopasowane do 'rodzaju' pokoju. Bo do łazienki przecież nie pasują czerwone ściany ;p [to przykład]
    Lubię kolory, dlatego ściany powinny być żywe. A na nich powinno być parę obrazów, pasujących do pokoju: do salonu jakiś kwiat, do łazienki wodospad ;p
    nie wiem czy to o takie coś chodziło, ale mniejsza o to.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baner - tak
    post - tak
    obserwuje bloga 1 - tak
    obserwuje bloga 2 - tak
    nagroda nr. 2 - dla dziewczynki
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń - mówiły by gościom o mnie. Były by ciekawe i niezwykle interesujące. Na pewno na jednej z nich będzie fototapeta z górami

    OdpowiedzUsuń
  3. baner : nie
    post : nie
    obserwuję bloga nr 1: tak, agnieszkazg
    obserwuję bloga nr 2 : tak, agnieszkazg
    nagroda nr 2 : dziewczynka
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń byłyby kolorowe, wyrażające mój charakter, niebanalne. Nikt nie miałby takich ścian jak ja! :). Ściany w mieszkaniu moich marzeń, zmieniałyby się jak kameleon. W zależności od mojego nastroju czy pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baner: tak
    post: tak
    obserwuję bloga nr 1: tak
    obserwuję bloga nr 2: tak
    nagroda nr 2: dziewczynka
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń są pomysłowe, niektóre kolorowe, przyozdobione naklejkami, a co najważniejsze gustownie urządzone.

    OdpowiedzUsuń
  5. co zrobić, aby dołączyć do obserwatorów bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. baner :tak
    post :nie
    obserwuję bloga nr 1: tak
    obserwuję bloga nr 2 : nie
    nagroda nr 2 : dziewczynka
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń nie mogą być białe! Kolor nadaje wnętrzu dusze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. baner :tak
    post :nie
    obserwuję bloga nr 1: tak
    obserwuję bloga nr 2 : tak
    nagroda nr 2 : chłopiec
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń będą obwieszone zdjęciami wszystkich moich bliskich, najważniejszych chwil w moim życiu i wspomnień z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. baner : tak
    post : nie
    obserwuję bloga nr 1: tak
    obserwuję bloga nr 2 : tak
    nagroda nr 2 : dziewczynka
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń na pewno kolorowe i na pewno ozdobione
    rękodziełem...

    OdpowiedzUsuń
  9. baner nie
    post nie
    obserwuję bloga nr 1: tak
    obserwuję bloga nr 2: tak
    nagroda nr 2: chłopiec
    Ściany w mieszkaniu moich marzeń ......cóż to marzenie nierealne, ale chciałabym, żeby były z gumy:) Żeby w razie potrzeby można było trochę rozciągnąć mieszkanie i pomieścić w nim wszystkie dzieci, zwierzęta, książki, zabawki, pamiątki itp...
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ściany w mieszkaniu marzeń często przebywam w szpitalu ze względu na to ,że moja kuzynka z powodu choroby spędza tam większość życia ale ten obiekt wymaga przez artystów sztuk plastycznych odkrycia .Serce mi się kraje ,że NFZ na chromoterapię nic szpitalom nie daje .Chromoterapia czyli leczenie kolorami a NFZ nie liczy się z pacjentami .Przecież gdy wnętrze pięknymi kolorami kusi chory pacjent wyzdrowieć musi .Kubuś Puchatek ,który ze ściany wyskakuje ,Prosiaczek który spod zlewu tynk wyskrobuje ,kolorowe wnętrze dodaje w czasie bolesnych badań dzieciom otuchy zwłaszcza gdy szczerze na oknie uśmiecha się do Ciebie Kłapouchy .Na razie gdy większość szpitali nawet na środki pielęgnacji nie stać trzeba się za naklejkomanie z całych sił brać .,,Ściana jak marzenie '' to blog który jest w cenie z nim każdy dzień jest radosny zwłaszcza gdy właścicielka umieszcza ciekawe ,pełne radości posty .Bajeczną fototapetą możemy okleić stoliczek szpitalny to sposób na poprawę samopoczucia wręcz banalny .Gdy się na nie patrzy żyć się chce zwłaszcza gdy się patrzy na ślimaczki w technologi 3D .Obserwuje jako AW dwa blogi ,które spełniają unijne wymogi :) .Musimy uwolnić szpitale od codziennej szarości a może kiedyś welurowy Tygrysek w toalecie zagości .Na widok takich bajkowych postaci personelowi szpitalnemu zabraknie tchu zwłaszcza gdy z izby przyjęć wyskoczy Scooby Doo .Pozdrawiam wara44@onet.pl. Jako,że kuzynka to dziewczynka niechaj wesoła z powodu ślimaczków będzie jej minka .

    P.S Czy mogę prosić o e-mail właścicielki bloga bo chcę uzupełnić dane a bez niego nie jestem w stanie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do zabawy.

    baner : (tak lub nie ) tak
    post : (tak lub nie ) - http://my-candys.blogspot.com/2012/11/sciana-jak-marzenie.html
    Obserwuję jako: Alicja M.
    obserwuję bloga nr 1: ( tak lub nie ) - tak
    obserwuję bloga nr 2 : ( tak lub nie ) - tak
    nagroda nr 2 : ( chłopiec lub dziewczynka ) - dziewczynka

    Ściany w mieszkaniu moich marzeń są idealne, bo dokładnie dobrane kolorystycznie pod mój gust i mojej drugiej połówki jeśli się wtedy zjawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, jak to się stało, wczoraj zapisałam się na to piękne naklejkowe candy, a dziś patrzę i nie ma mojego komentarza. Nie wiem jak to możliwe, umieściłam banerek, dołączyłam do obserwujących na obu blogach, napisałam komentarz, a go nie ma :-( A tak sobie pomarzyłam o takich pięknych naklejkach dla mojego synka. Jeśli uda mi się jeszcze wziąć udział w losowaniu, to na wszelki wypadek napiszę raz jeszcze:
    banet: tak
    post: nie
    obserwuję bloga nr1: tak
    obserwuję bloga nr 2: tak
    nagroda nr 2: chłopiec
    ściany w mieszkaniu moich marzeń są w większości białe, a niektóre również w kolorach pastelowych
    Pozdrawiam serdecznie :-) Zapraszma do mnie, niebawem również ogłoszę candy

    OdpowiedzUsuń